Vacanta cu Christian Tour in Kushadasi la hotel Vista Hill (ziua 1)

Am optat pentru o vacanta de 14 zile prin Chriastian Tour in hotel  Vista Hill din statiunea Kusadasi. Azi este 21.06.2013 iar eu ma aflu in acest hotel din 20.06.2013 adica de ieri iar acest articol este cald cel putin din punct de vedere al tinerii in memorie a ceea ce “experimentez” in aceasta vacanta.
Am intitulat cu ziua 1 finalul titlului pentru ca intentionez sa fac un “fluviu” de articol pe fiecare zi in parte…dar sa incepem.
Am optat pentru prima data in viata sa vin in Turcia cu autocarul (criza te face sa calculezi fiecare leu). Plecarea autocarelor este de la Parcul Izvor din Bucuresti unde in momentul in care am ajuns in jur de 200 persoane fugeau in toate partile cu geamantanele in mana. Am incercat sa iau legatura cu celebrul domn BERCA MARIUS reprezentant al Christian Tour care desigur se tinea cu mana de…in loc sa se tina de telefon sis a raspunda turistilor care nu erau din Bucuresti si care nu stiau pe ce parte a parcului Izvor sunt autocarele.
Ne asteptau 3 autocare de 3 stele dupa cei de la Christian Tour, de 15-20 ani vechime dupa parerea mea. Nota bene, autocarul cu care am mers a fost curat si a plecat cu 10 minute mai repede decat ora anuntata ceea ce este o premiera pentru mine, un mijloc de transport romanesc care sa nu intarzie este ceva...de vis. Desigur locurile in autocar au fost pe ochi frumosi, culoarea pielii si alte criteria “intamplatoare” , altfel nu-mi explic de ce in conditiile in care am platit vacanta in Decembrie 2012 in ziua in care a fost afisata pe site oferta am avut locul 6 in autocar…asta ca sa nu spun ca am platit 50% in plus la pretul autocarului pentru ca “mi-am permis” sa merg in 2 sejururi de 7 zile legate. In loc de o reducere pentru acest fapt am platit “un bonus” pe motiv ca autocarul va face din cauza mea o cursa dus-intors cu 2 locuri goale. Multumesc Christian Tour!
Calatoria Bucuresti-Kusadasi a fost una decenta, un sofer excelent (al doilea Hakkinen a dormit tot drumul cred) care este sofer de circuite, nu merita sa piarda timpul pe “autobuze” de Kusadasi. Insotitorul de bord, un tinerel brunetel cu mult bun simt, elegant si care si-a depasit in sensul bun sarcinile de serviciu facand o mica prezentare pentru toate orasele prin care am trecut. Nota Bene. Si insotiroul are stofa de ghid pentru circuite.
Am ajuns la Vista Hill 5 stele (din care 3,5-4 stele reale si una de pe cer facuta cadou de Ministerul Turismului din Turcia prin departamentele de avizare din subordine). Cazare relative rapida, camera curate de 3 STELE, usa de la intrare putin “agresata” de un turist mai nabadaios, probabil est european.
Maine continuam cu ziua de 21.06.2013 a 2 a zi de sejur unde va povestim despre reprezentantul Christian Tour din hotelul Vista Hill mancare si ILUZIA internetului din camera.

Vista Hill hotel de 5 stele ziceti???...o gluma desigur!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu